درمان طبیعی بیماریهای پارانشیم کلیه: درمان طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بسیاری از بیماران معمولا گفته آنها با بیماری پارانشیم کلیه با کسانی که زیر مطالب familiarizados.El در درمان طبیعی بیماری پارانشیم کلیه می تواند به شما بگوید که چگونه به درمان این بیماری به درستی تشخیص داده شده.

پارانشیم اشاره به محل بیماری بیماری riñones.La باعث زخم و عملکرد کلیه بدتر هنگامی که بافتهای cicatrizal.Por معمولا این زخم می تواند به نارسایی کلیه منجر شود که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه آینده ای نزدیک.

نشانه های بیماری پارانشیم کلیه ممکن است شامل آزمایش خون غیر طبیعی، تورم در پا و پاها، بازوها و صورت، فشار خون بالا، خون در ادرار، از دست دادن اشتها، خستگی، خارش پوست، تهوع و استفراغ و طعم فلزی در دهان، etc.Le از شما دعوت یک ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com برای ارسال، به ما بگویید چه علائم شما رنج می برند، کارشناسان ما با پیشنهادات مناسب برای کمک به تسکین آنها را پاسخ خواهد داد.

در بسیاری از کشورها، درمان بیماری پارانشیم کلیه به دنبال حذف نمک اضافی، آب و مواد مضر sangre.Los بیماران نیاز به مدیریت مصرف نمک، پتاسیم و پروتئین، درمان فشار خون بالا، دیابت و کم خونی. این می تواند بسیار مهم است، اما کافی نیست.

درمان طب چینی، مانند درمان طبیعی بیماری پارانشیم کلیه، بیماران فقط می توانید جدید esperanzas.No کمک به تسکین علائم به ارمغان می آورد به طور طبیعی نیز بهبود بیشتر عملکرد کلیه، که کمک می کند تا جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز به طور موثر.

با توجه به شرایط واقعی از بیماران، انواع راست از روش های درمانی از طب گیاهی چینی، از جمله گردان درمانی، درمان گیاهی حرارت پد، دارویی گیاهی حمام درمانی، درمان دهان پزشکی گیاهی، احتباس بالا درمان گیاهی انما، پا درمان گیاهی حمام، گیاهی درمان طب سوزنی و فتیلهگذاری، گیاهی و تغذیه درمانی تقویت و غیره انتخاب می شوند combinados.Estas درمان و انجام وظایف به عنوان ضد التهاب، ضد انعقاد، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، از بین بردن پیچیده ایمنی هر یک از بدن، فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج کلیه و DNA تکرار از سطوح ذاتی به تدریج سلول های آسیب دیده GFR افزایش می دهد. و کل فرایند هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

اگر شما هنوز هم می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری درمان پارانشیم کلیه طبیعی استقبال با ما تماس بگیرید، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: بیماری درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 1315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: